--Livrare gratuita--

Pentru comenzi peste 300 Lei

Livrarea şi Plata

Produsele comandate vor fi livrate în cel mai scurt timp prin curier. Termenul de livrare poate varia între 1 şi 5 zile. Dacă produsul este în stoc, de regulă curierul livrează a doua zi. Nu suntem răspunzători pentru coletele pierdute sau deteriorate în timpul transportului.

Produsele sunt verificate înainte de expediere. Va rugăm să verificaţi integritatea coletelor înainte de a semna nota de transport, iar dacă ambalajul este deteriorat, să semnalați asta curierului şi să faceţi reclamaţie către firma de curierat în cel mai scurt timp. Nu vor fi luate în considerare reclamaţiile primite după semnarea notei de transport! 

Taxe de livrare la colete până în 1 kg*:

-  Gratuit pentru comenzi a căror valoare depăşeşte 300 Ron

-  15 Ron prin curier, pentru comenzi a căror valoare este sub 300 Ron

Taxele de livrare sunt trecute pe factură, veţi avea de achitat doar rambursul dacă este cazul.

* În aria de acoperire a curierului. Pentru livrări în afara ariei sau colete voluminoase, vă vom comunica întâi contravaloarea taxei de transport, iar produsele vor fi trimise după ce vom primi acordul dumneavoastră.

Plata se va efectua prin sistem ramburs, în momentul preluării coletului sau în avans prin Transfer Bancar.

De asemenea, se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au codCVV2/CVC2).

Optând pentru această variantă, plata prin card, o să fiți redirecţionat către o pagină securizată, unde vi se va cere să introduceţi detaliile cardului. 

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dumneavoastră, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dumneavoastră sunt în sigurantă.

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele MFOUR NADARI SRL.

Dacă optați pentru plata online cu cardul, în momentul livrării produsului nu va mai trebui să achitaţi nimic.

Anularea unei tranzacții de plată cu cardul nu este posibilă. Dacă ati efectuat o plată prin intermediul site-ului https://nadari.ro și comanda nu a fost încă onorată, va rugăm să ne contactați la contact@nadari.ro sau prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nadari.ro, iar noi vă vom restitui banii in cel mai scurt timp posibil. 

Banca emitentă va debloca suma de bani plătită  în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

Pentru mai multe detalii şi informaţii privind sistemul securizat de plată online, va rugăm să accesaţi pagina partenerului nostru PlatiOnline.ro

Detalii pentru Transfer Bancar:

- Cont deschis la BANCA COMERCIALĂ ROMÂNĂ

- IBAN: RO84RNCB0023154023710001

- Titular cont: MFOUR NADARI SRL 

- CUI: RO37271645

MFOUR NADARI SRL  foloseşte serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plată, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca înainte de folosirea acestor servicii să cunoască şi să accepte condiţiile şi termenii serviciilor și Politica de retur.

Potrivit dispoziţiilor OUG 34/2014 privind protecţia consumatorului la încheierea şi executarea contractelor la distanţă : "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului".

Produsele comandate prin intermediul magazinului www.nadari.ro pot fi returnate dacă sunt nedeteriorate şi fără urme de utilizare, cu etichetele originale, în ambalajul original nedeteriorat, împreună cu dovada achiziţiei (copie factură). Va rugăm să ambalaţi produsele înainte de livrare, nu vom accepta colete neambalate corespunzător sau cu ambalaj deteriorat (rupt, lipit cu bandă adezivă, AWB aplicat direct pe ambalaj original etc.). 

Transportul este suportat de către cumpărător. Menţionăm că se va returna contravaloarea produselor, fără cheltuielile de livrare! Sumele achitate vor fi rambursate în cel mult 14 de zile de la data primirii produselor.

Produsele achiziţionate on-line pot fi verificate pentru integritate, culoare, accesorii sau caracteristici. Nu se vor accepta produse testate sau folosite! 

Următoarele categorii de produse, din motive de igienă şi protecţia sănătăţii pot fi returnate doar în ambalaj original intact şi sigilat (dacă este cazul), în stare nouă:

- lenjerie de corp

- lenjerie intimă

- sisteme de purtare

- orice alt produs ce intră în contact direct cu pielea

În cazul în care produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou MFOUR NADARI SRL  îşi rezervă dreptul de a returna parţial contravaloare produsului pentru a acoperi diferenţa rezultată din vânzarea produsului respectiv ca second-hand. Dacă produsul nu mai poate fi revândut, returul poate fi refuzat. În acest caz acesta va fi reexpediat clientului. Cheltuielile de transport vor fi suportate de client.

Adresa de returnare:

- MFOUR NADARI SRL, Str. Gruiului, Nr 74, Bl. P14, Sc. B, Ap. 9, Câmpulung Muscel, jud. Argeş

Pentru comenzile plătite cu cardul, suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Anularea comenzilor, refuzul livrării şi refuzul coletelor

Comenzile plasate prin intermediul magazinului https://.nadari.ro pot fi anulate prin E-mail sau telefonic până în momentul preluării coletelor de către firma de curierat. În momentul procesării comenzii, clientul va primi un E-mail generat automat cu numărul expediţiei, iar statusul comenzii se va schimba în ”complete”. Din acest moment comanda nu mai poate fi anulată!

Firma de curierat are obligaţia contractuală de a încerca livrarea coletelor de două ori. În cazul în care clientul a fost contactat de către firma de curierat şi a refuzat preluarea din alte motive decât ”colet deteriorat”, acesta este obligat conform legislaţiei în vigoare (legea comerţului  electronic: Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 şi OUG 174/2008) să achite ca daune şi despăgubiri, interese în valoarea de 40 Ron pentru transportul tur-retur.

https://nadari.ro administrat de MFOUR NADARI SRL îşi rezervă dreptul de a limita cantităţile sau de a refuza livrarea unei comenzi fără explicaţii suplimentare. În aceste cazuri clientul va fi anunţat telefonic sau prin e-mail, iar sumele plătite în avans (transfer bancar sau plată online) vor fi returnate în contul specificat de client, în termen de maxim 14 zile.